ZOISS home design

Povești unice care iau forma ceramicii

Povești unice care iau forma ceramicii

Fiecare colecție UNICA by TARGET GROUP are o poveste de spus, iar această poveste este produsul unei idei, al unui sentiment, al unei imagini care se desfășoară printr-un proces creativ complex și articulat: de la ideea de cercetare și dezvoltare până la darea în producţie. Aceasta este geneza produselor artizanale Unica, ce combină designul, know-how-ul și tehnologia „made in Italy”, cu plăcile ceramice care rezonează cu exclusivitatea absolută.

Aceste colecții de plăci ceramice unice sunt inimitabile, pentru că sunt departe de abordarea producției în masă; în schimb etosul lor se bazează pe cercetare care vizează valorificarea decorului ca element distinctiv pentru suprafețe ceramice.

OVERLAP este una dintre cele mai recente colecţii ale UNICA by TARGET GROUP. Proiectul, care se învârte în jurul a șase culori pastelate, se caracterizează prin utilizarea de materiale și texturi suprapuse, stratificare. Culoarea completă este amestecată cu elemente metalice care, la rândul lor, se joacă cu diferite emailuri. Efectele de transparență obținute, efectele de materiale şi forme geometrice uzate, imprimate pe formate de bază, completează colecția cu motive decorative elegante şi rafinate.

BRIQUE

Colecţia Brique este disponibilă într-un singur format, 6,5×20 cm, care interpretează dimensiunea tradițională a unei „cărămizi”. În culori îndrăznețe, care pot fi folosite separat sau amestecate pentru a crea compoziții care scot în evidenţă luminozitatea unei suprafețe „artizanale”. 12 tonuri și un gradient metalic fac din Brique o colecție care permite o cantitate infinită de soluții: un clasic contemporan potrivit atât pentru spații comerciale și cât şi rezidențiale.

MAIOLICA MIX

Unul dintre cele mai interesante moduri de a crea „ceramică” este de a căuta amintiri din trecut. Acesta este modul în care colecţia Maiolica Mix este concepută, prin atingerea unui echilibru perfect în amestecul de tradiție și modernitate, între trecut și viitor.

O colecție din ceramică porțelanată glazurată, cu un model neted și lucios atractiv, moale la atingere, ideală atât pentru pardoseli cât și pentru pereți, în contrast cu baza de alb mat.

LA CHIC

La Chic este o colecție de plăci de faianţă concepute pentru cei care doresc un spaţiu elegant şi stilat.
Cu o atenție minuțioasă acordată fiecărui detaliu, colecția este completă cu 8 nuanțe de culori și 9 modele diferite, care pot fi amestecate și potrivite împreună și este disponibil în dimensiunea 20x20cm. Textura seamănă cu vechiul macrameu.

ORIGAMI

Origami este inspirat de tradiționala formă de artă japoneză de pliere a hârtiei. Modelele geometrice fine creează un mozaic care rezultă într-o suprafață extrem de dinamică, ca și cum ar fi o foaie de hârtie transformată într-o sculptură. Modelele se scufundă în suprafața ceramică pentru a crea volum și originalitate. Prin atenţia la detalii exacte și la scoaterea în relief a texturilor, se obţine un aspect viu și frapant pentru zonele placate.

Giò

Atunci când cineva se gândeşte la faianţele (majolicas) din întreaga lume, unul dintre primele gânduri ne duce la Vietri de pe coasta Amalfitana, o locație în Italia, cunoscută în întreaga lume pentru arte și meserii bazate pe ceramică.

Ne gândim la linii curate, geometrii perfecte și un mare arhitect al anilor 1900, Giò Ponti.
Aşa se naște noua colecţie Giò. Această colecție este inspirată de faianţele din Sorrento care au fost create de marele arhitect și designer Giò Ponti în 1962. Giò se realizează dintr-un material contemporan, porțelanat în masă, combinat cu un design curat.

Caracteristicile generale se intersectează cu geometrii unice, creând un echilibru perfect.
Din culoarea alb cel mai sobru, pana la gri si la negru, tot drumul spre turcoazul mărilor.

Giò menține coerența proiectului original al lui Giò Ponti, pe măsură ce modele unice compun designul. Acesta este un produs unic şi versatil, care îmbină tradiţia cu netezimea şi finețea desenului sau modelului, amestecul de culori, arta şi natura împreună.

Astăzi, SMEG este condusă de a treia generație de antreprenori Bertazzoni, dar își păstrează memoria începuturilor în denumirea în limba italiană: Smalterie Metallurgiche Emiliane Guastalla („Fabrica de emailare a metalelor din Guastalla, regiunea Emilia”).

Stilul pentru Smeg este un concept distinct: modul în care un produs comunică cu mediul înconjurător și permite utilizatorilor să interacționeze cu acesta.

Atenția la detalii și soluțiile de design SMEG aduc casele la viață. Cu ajutorul SMEG, aparatele de uz casnic devin centrul atenției. Bucătăria integrează toate funcțiile lor și devine un fundal perfect, complet echipat pentru acele momente prețioase și plăcute.

Studioul propriu de design al firmei SMEG, care desfășoară cercetări minuțioase în ceea ce privește estetica și stilul, are sprijinul arhitecților de renume internațional, cum ar fi Guido Canali, Mario Bellini, studioul Piano Design, Marc Newson și Giancarlo Candeago.

Combinaţia dintre tehnologie şi stil este cheia pentru SMEG în crearea de produse care devin cu adevărat iconice.

1 Comment

  1. Foarte frumos articolul si foarte util.

Comments are closed.